Şikayet, Öneri ve İletişim Formu

Bu iletişim formu istek, öneri, dilek ve şikayetlerinizi ISO 9001:2008 ve ISO 10002:2004 yönetim sistemimiz dahilinde ücretsiz olarak değerlendirilecektir.

Şikayet ve dileklerinizi aşağıdaki formu online doldurarak gönderebilir, memnuniyet@ebso.org.tr e-posta adresinden ya da 0232 455 29 00 no’lu telefondan Odamızın Müşteri Memnuniyeti Yönetim Temsilcisi’ne, ilgili birim müdürlüklerine veya Genel Sekreter’e iletebilirsiniz.

İletişim, öneri, dilek ve şikayetinizin ele alma süreci her aşamada geri bildirime açıktır. Odamızın şikayet ve dilekler konusunda yapılan tüm işlemlerde çözüme ulaşma taahhüdü bulunmaktadır.

İletişim bilgileri

(İstenildiği takdirde şikayet, dilek sahibi iletişim bilgilerini vermeyebilir.)

Lütfen telefon numaranızı giriniz.
Lütfen e-posta adresinizi giriniz.
Aydınlatma metni ve Açık Rıza beyanını kabul etmelisiniz.
Lütfen Unvan veya Adı Soyadı giriniz.

Mesajınız

Hizmete ait Evrak tarih ve Kayıt Numarası biliniyorsa lütfen belirtiniz

Aydınlatma metni ve Açık Rıza beyanını kabul etmelisiniz.

EBSO personeli tarafından giriliyorsa lütfen belirtiniz:

Başkana Ulaşın